Tuesday, August 9, 2022
ہومGeneralکیریئر کے جمود پر قابو پانے کے 7 اہم نکات

کیریئر کے جمود پر قابو پانے کے 7 اہم نکات

اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کیریئر جمود کا سامنا کر رہے ہیں، تو فکر نہ کریں۔ تمام امیدیں ضائع نہیں ہوئیں۔ ابھی بھی ایسی چیزیں ہیں جو آپ اس پر قابو پانے اور اپنے کیریئر کے مقاصد کو حاصل کرنے کے لیے کر سکتے ہیں۔

یہ وقت ہے چیزوں کو ہلانے اور اپنے کیریئر میں بڑھنے کا۔ ان علامات کی نشاندہی کرنے کے بعد کہ آپ کا کیریئر جمود کا شکار ہے، اس پیشہ ورانہ جھڑپ سے نکلنے کے لیے آپ کئی اقدامات کر سکتے ہیں۔

ہر لمحہ آہستہ آہستہ گزرتا ہے جب آپ اپنی پیشہ ورانہ زندگی سے مطمئن نہیں ہوتے، اکثر کیریئر میں جمود کی وجہ سے ہوتا ہے۔ تاہم، اندر تک پہنچنے سے آپ کو اپنے بارے میں بہت سی چیزیں دریافت کرنے میں مدد مل سکتی ہے کیونکہ آپ اس عمل میں اپنی صورت حال کا حل تلاش کرتے ہیں۔

آپ کی مدد کرنے کے لیے کچھ نکات یہ ہیں:
اوتار

1. ایک واضح کیریئر کا ہدف رکھیں

ان وجوہات میں سے ایک جس کی وجہ سے افراد اپنے کیریئر میں جمود کا جلد پتہ نہیں لگا پاتے ہیں وہ ہے کیریئر کے واضح مقصد کی عدم موجودگی۔ بہت سے لوگوں سے سوال پوچھا جاتا ہے: 3-5 سالوں میں آپ خود کو کہاں دیکھتے ہیں؟

لیکن ان کے پاس کوئی جواب نہیں ہے، اور اس کی وجہ یہ ہے کہ تصویر میں کیریئر کا کوئی مقصد نہیں ہے۔ وہ صرف لہر کے ساتھ جانا چاہتے ہیں۔

کیریئر کے اہداف کا تعین آپ کو اپنی ترقی کی نگرانی کرنے میں مدد کرتا ہے۔ بیان کریں کہ آپ اپنے کیریئر میں کیا حاصل کرنا چاہتے ہیں اور اس کے لیے ایک ایکشن پلان۔ 
اوتار

2. اپنی مہارتوں کو اپ ڈیٹ کریں۔

یقینی بنائیں کہ آپ کی پیشہ ورانہ مہارتیں تازہ ترین ہیں۔ آپ کی صنعت اور آپ کے کام کی جگہ میں مسابقتی رہنے کے لیے نئی مہارتیں تیار کرنا ضروری ہے۔

ایک شخص جس کے پاس بھیڑ سے کچھ مختلف ہے وہ زیادہ تیزی سے آگے بڑھ سکتا ہے۔ خصوصی مہارتیں یا پروگرام پر مبنی علم تلاش کریں جو آپ کو کیریئر کے جمود سے آزاد کر سکے۔
اوتار

3. محرک کے تحت

یہ کوئی راز نہیں ہے کہ کچھ لوگ اپنی مہارت اور قابلیت کے باوجود خود کو چھوٹا بیچ دیتے ہیں۔

جب لوگ ملازمت کے لیے زیادہ اہل ہوتے ہیں، تو وہ اپنی مہارت (اور تنخواہ) کے درجے سے نیچے کام انجام دیتے ہیں۔ اور جب کسی کی موجودہ صلاحیتوں کا صحیح استعمال نہیں کیا جاتا ہے، تو وہ بنیاد کمزور ہو جاتی ہے جس پر نئی مہارتیں استوار کی جا سکتی ہیں۔

اس غفلت کا نتیجہ؟ پیشہ ورانہ لحاظ سے کوئی ترقی نہیں ہے۔ اور ترقی نہ ہونے کا مطلب کوئی تفریح ​​نہیں، جو کام کی زندگی کو بورنگ کا باعث بن سکتی ہے۔
اوتار

4. مزید چیلنجز کے لیے پوچھیں۔

جب آپ اپنے کردار میں آرام دہ اور قابل محسوس کرنا چاہتے ہیں، تو زیادہ دیر تک آرام دہ محسوس کرنا اس بات کی علامت ہو سکتی ہے کہ آپ بڑے نہیں ہوئے ہیں۔ کسی نئے پروجیکٹ میں حصہ ڈال کر یا اضافی ذمہ داریاں مانگ کر خود کو چیلنج کریں۔

نئے چیلنجوں اور خطرات کا سامنا کرنا آپ کو خود کو جانچنے اور یہ جاننے کی اجازت دیتا ہے کہ کیا آپ واقعی اپنے کیریئر کے راستے سے خوش ہیں۔ کسی مسئلے کو حل کرنا بھی توانائی بخش ہو سکتا ہے اور ہر صبح آپ کو کچھ نہ کچھ دے سکتا ہے۔

اپنی امیدوں اور کیریئر کے عزائم کے بارے میں اپنے نگرانوں سے ہمیشہ بات چیت کریں۔ اپنے کیریئر کی ترقی پر تبادلہ خیال کرنے اور رائے اور رہنمائی حاصل کرنے کے لیے ون آن ون ملاقات کی درخواست کرنے پر غور کریں۔

معلوم کریں کہ آیا کوئی اضافی ہنر، علم، یا یہاں تک کہ سرٹیفیکیشن بھی ہیں جو آپ کو مستقبل کے مواقع کے لیے جگہ دیں گے۔
اوتار

5. صنعتی تبدیلیوں سے باخبر رہیں

ہر سال، ہمیں مختلف صنعتوں میں تکنیکی ترقی اور بہتری دیکھنے کو ملتی ہے۔ وہ افراد جو اپنی صنعت میں ہونے والی تبدیلیوں سے واقف نہیں ہیں انہیں اپنے پیشے سے نمٹنے میں مشکل پیش آئے گی۔

آپ کے کام کی جگہ پر آپ کی پوزیشن سے کوئی فرق نہیں پڑتا، ہمیشہ نئی اپ ڈیٹس سے باخبر رہیں تاکہ آپ کو یہ جاننے میں مدد ملے کہ اپنی صنعت میں متعلقہ رہنے کے لیے اپنی مہارتوں کو کب اپ ڈیٹ کرنا ہے۔
اوتار

6. زیادہ محرک

کچھ پیشہ ور کام سے زیادہ بوجھ کی وجہ سے اپنا صبر کھو بیٹھتے ہیں۔ خبطی مالکان، بے پرواہ ساتھی کارکن، اور کام کا ایک بڑا ڈھیر حد سے زیادہ حوصلہ افزائی میں معاون ہے۔

جب کام کسی کی ذاتی زندگی میں گھسنا شروع ہو جاتا ہے، تو دونوں طرف کی چیزوں کو سنبھالنا مشکل ہو جاتا ہے، اور آخر کار اس کا نتیجہ خراب ہو جاتا ہے۔

کم محرک اور زیادہ محرک کے درمیان توازن قائم کرنے کی ضرورت ہے، اور وہ بہترین مرحلہ وہ ہے جہاں تمام اطمینان موجود ہے۔
اوتار

7. کچھ نیٹ ورکنگ کرو

اسی شعبے کے لوگوں کے ساتھ نیٹ ورکنگ جس طرح آپ آپ کو اپنے کیریئر میں مواقع فراہم کرتے ہیں۔ جب آپ اپنے کام کے سلسلے میں حیرت انگیز لوگوں کے ساتھ ذہنوں کو رگڑتے ہیں، تو آپ سیکھتے ہیں اور ان معلومات کے رازدار ہوجاتے ہیں جو آپ کو دوسری صورت میں معلوم نہ ہوتے۔

اگر آپ کی موجودہ تنظیم نیچے کی طرف جا رہی ہے، اور آپ کو کسی اور کام کی جگہ پر جانے کی ضرورت ہے، تو آپ کا نیٹ ورک کام آئے گا۔ آپ ایسی پوزیشنیں تلاش کر سکتے ہیں جن میں کیریئر کی ترقی کی صلاحیت ہو۔

روزانہ کی 9 سرگرمیاں آپ کی دماغی طاقت کو بڑھانے کی ضمانت دیتی ہیں۔

Daily Activities Guaranteed To Boost Your Brainpower

RELATED ARTICLES

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

Most Popular

Recent Comments

محمد احسان یونس on چھوٹے گھر بڑے لوگ