نزلہ زکام سے محفوظ رہنا اب نہایت آسان..
جھریوں سے نجات کے لیے کیا کریں ؟

juhrion
Spread the love

نزلہ زکام سے محفوظ رہنا اب نہایت آسان..

نہار منہ شہد اور لیموں ملا نیم گرم پانی پینے سے نزلہ،زکام اور معدے کے امراض سمیت کئی بیماریوں سے محفوظ رہا جاسکتاہے۔

نزلہ،زکام اور معدے کے امراض سمیت کئی بیماریوں سے محفوظ رہنا مشکل نہیں رہا۔

اگر صبح اٹھ کر نہار منہ گرم پانی میں آدھا لیموں نچوڑ لیں اور تھوڑا سا شہد ملاکر استعمال کیا جائے تونزلہ،زکام اور معدے کے امراض سمیت کئی بیماریوں سے محفوظ رہا جاسکتاہے۔

لیموں اور شہد معدے کی صفائی کرتے ہیں جس کے باعث معدے میں مضر صحت اشیاءجیسے چکنائی وغیرہ جمع نہیں ہوتی جس سے انسان معدے کی بیماریوں سے بچا رہتا ہے ۔

وہ افراد جو اپنے وزن میں کمی لانا چاہتے ہیں انہیں ڈائٹنگ کے بجائے نہار منہ لیموں اور شہد ملانیم گرم پانی پینا چاہیے یہ جسم کی فاضل چربی کو گھٹاتا اور وزن میں تیزی سے کمی لاتا ہے۔

جھریوں سے نجات کے لیے کیا کریں ؟

چہرے پر جھریاں محض بری ہی نہیں لگتیں بلکہ انسان کو اس کی عمر سے بڑا ظاہر کرتی ہیں . وہ افرادجو کم عمری میں ہی اس مسئلے سے دوچار ہیں انہیں اپنے طرز زندگی میں تبدیلی لانے کی بے حد ضرورت ہے . ان افراد کو چاہیے کہ اسٹریس بالکل نہ لیں ، نیند پوری لیا کریں ، صحت مند اور متوازن غذا لیں ، گاجر زیادہ کھائیں اور گاجر کا جوس پیئیں ، چقندر اور کھیرے کا استعمال بھی روز مرہ خوراک میں بڑھا دیں . اسکے علاوہ درج ذیل نسخہ جھریوں سے نجات دلانے میں مدد گار ثابت ہوگا .

خشک دودھ دو چمچ ، چاول کا آٹا ایک چمچ ، ٹماٹر آدھا چمچ اور لہسن تین سے چار جوئے پیس کر اچھی طرح مکس کر کے 15 منٹ کے لیے چہرے پر لگائیں . اگر آپ کی جلد حساس ہے تو اسے پہلے اپنے ہاتھ پر لگا کر چیک کر لیں پھر چہرے پر استعمال کریں اگر خارش یا جلن محسوس ہو تو فوراً چہرہ دھو دیں ۔
💞پوسٹ اچھی لگے تودوسروں کی بھلائ کے لئے شیئر ضرور کریں💞

صحت، تعلیم، اسلامی اور اخلاقی کہانیاں اور فیملی کے بارے میں اچھی اور مثبت باتیں پڑھنے کے لیے ہمارے گروپ میں شامل ہو جائیں اور ہماری ویب سائٹ ضرور وزٹ کریں۔
https://liveinfotime.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *