100 Benefits of Coronavirus کورونا وائرس کے فائدے

Benefits of coronavirus
Spread the love

Benefits of Coronavirus

کیا کورونا نے دیگر تمام بیماریوں کو ختم کردیا ہے؟

ذرا غور کریں

کیا انسان بار بار بیمار ہوتا ہے؟

 تمام اسپتالوں کی OPD او پی ڈی بند ہے ، ایمرجنسی وارڈ میں کوئی بھیڑ بھاڑ نہیں ہے۔  کورونا سے متاثر مریضوں کے علاوہ کوئی نیا مریض نہیں آرہا ہے۔  سڑکوں پر گاڑیوں کی کمی کی وجہ سے کوئی حادثہ نہیں ہو رہا ہے ۔  دل کا دورہ ، بلڈ پریشر ، دماغ میں خون برین ہیمریج کی کمی کے واقعات اچانک کم ہوگئے ہیں۔

 اتنا اچانک کیا ہوا ہے کہ بیماریوں کے کیس اتنے گر چکے ہیں؟  یہاں تک کہ قبرستان میں مرنے والوں کی تعداد میں بھی کمی واقع ہوئی ہے۔

 کیا کورونا نے دیگر تمام بیماریوں کو کنٹرول یا ختم کردیا ہے؟

 نہیں  بالکل نہیں؟

 دراصل ، اب حقیقت یہ سامنے آرہی ہے کہ یہاں بھی جہاں کوئی سنگین بیماری نہیں ہے ، ڈاکٹر جان بوجھ کر اسے سنگین شکل دے رہے تھے۔

 جب سے کارپوریٹ ہسپتالوں کی آمد ، ٹیسٹنگ لیبز ہندوستان میں آئیں ، یہ بحران مزید گہرا ہونے لگا تھا۔  لوگوں کو ہلکی سردی ، نزلہ اور کھانسی میں بھی ہزاروں روپے میں ٹیسٹ کرنے پر مجبور کیا جارہا تھا۔  تھوڑی بہت پریشانی میں بھی اندھا دھند آپریشن کیا جارہا تھا۔  مریضوں کو آئی سی یو ICU میں رکھا جارہا تھا۔  علاج کے ذریعہ بیماری کا زیادہ خوف محسوس کیا گیا۔

 اب کورونا آنے کے بعد ، اچانک یہ سب کیسے رک گیا؟

 اس کے علاوہ ایک اور مثبت تبدیلی بھی دیکھنے کو مل رہی ہے ۔  کرونا آنے کے سبب ، ہوٹل میں کھانے پینے والے لوگوں پر ایک پابندی عائد ہوگئی ہے۔  لوگوں نے باہر کے اسٹریٹ پرنٹ اور یہاں تک کہ بڑے ہوٹلوں سے بھی گھریلو کھانے کو ترجیح دینا شروع کر دیا ہے۔

 لوگوں کے بہت سے غیرضروری اخراجات رک گئے ہیں؟

Benefits of Coronavirus

 کرونا نے انسانوں کی سوچ کو بدل دیا ہے۔  ہر شخص خواب غفلت سے بیدار ہو گیا ہے۔   اگر آپ واقعی سمجھتے ہیں کہ سکون سے زندگی بسر کرنے کے لئے کتنی کم ضرورتیں ہیں تو پھر یہ بیماریاں ، خوراک اور پیسوں کے خدشات سے بہت حد تک نجات پاسکتے ہیں ۔

 آج یا ، کل کورونا تو کنٹرول ہو ہی جائے گا ، لیکن اس کے ساتھ ہی ہماری آج کی زندگی کو جو کنٹرول کیا گیا ہے ، اگر ہم اسے اسی طرح قابو میں رکھیں ، ضروریات کو کم کریں تو حقیقت میں زندگی بہت خوشگوار اور خوبصورت ہوجائے گی۔

 .یہ تلخ حقیقت سچ ہے۔  صحت مند رہیں گھر میں مصروف رہیں

Give Time to your Family and Be Healthy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *